mandag den 8. marts 2010

Damien.


I går var en af de sjældne gange om måneden hvor jeg dresser op og leger girly. >8D
normalt ser jeg meget mere drenget ud, hvilket jeg osse føler mig mere tilpas i, da det passer mere til min personlighed.
Which reminds me... jeg tror jeg skifter mit navn, både kælenavn and real name, til Damien i stedet for Ditte/Shinji/ichi.
jeg orker bare ikke at have et japanese kælenavn længere, og jeg hader mit eget.. så let me introduce to you; Damien!
jeg ville blive glad hvis husker det, haha. <3

OG;

er der nogen der vil på gaybar/gay club med mig og Cecilie i Kbh på enten lørdag eller fredag den her uge? XD <3

I’m walking down my neighbourhood
Where every child is crying
You’re the only one who see me
You’re the only one who kiss me
On my dry lips
My white lips

2 kommentarer:

  1. awesome! <3 damien! det har du total fra mig af. XD

    hvor er du hot på det billede, babe. <3

    SvarSlet
  2. Kom til Århus, så kan vi tage på G-bar OwO ! Den er helt ny og mega feeeeed!! <3 Yay!

    SvarSlet