fredag den 12. marts 2010


Cecilie kommer over her om lidt, og så skal vi ellers bare hygge os. <3
vi skal bla. spille The Sims og på The Rock, håhå.

jeg overvejer lidt at få en septum... cecilie siger det er no good, men tanken er der stadig. XD

var inde og se årets pressefoto-udstilling ved Den Sorte Diamant, og hold kæft, det var fedt. billederne var bare fantastiske. den vindende's billeder gav mig næsten tårer i øjnene, både fordi de var sørgelige, men osse så flotte at det var sygt.
når mit kamera kommer til livs igen, vil jeg osse begynde at fotografere.
men jeg var apparently den eneste på afdelingen der syntes at udstillingen var fed... XD fail, Ditte, fail.

jeg håber alle får en god weekend. <3

2 kommentarer:

  1. Uh, pas på med septums.. du har jo e læben og ved kravebenene, og det ser SÅ fedt ud! Sammen med et septum kan det meget hurtigt komme til at se ud af for meget ><;; (min mening)!
    UUUH I like your hair liek dat :3 <3
    Og det ikk fail at kunne lide noget ingen andre kan lide ^^ det er awesomeness!! <3

    SvarSlet
  2. SEPTUM ER IKKE TIL DIG, SKAT. <3 ;_;
    du er så sød. <3 elsker dig af hele mit hjerte, smukke! savner dig så meget!
    og det kunne være ornli fedt med noget fotografi. <3 GO FOR IT.

    har haft en rigtig god weekend. <3 har hygget mig ornli meget. <3

    SvarSlet