søndag den 4. april 2010


jeg har mistet et familiemedlem nogle dage siden, så jeg har det ikke så godt igen. bedre end jeg havde regnet med, for jeg vidste godt det ville ende sådan her jo. min mor klarer det okay, i betragtning af situationen. tog ud og spise med min dejlige storebror, hans kæreste og min søster i dag på Restaurant Nagoya (hvor de sælger running sushi, MMMMH <3), og det var rigtig rart at få set dem.. og få spist sushi.... XD det var godt at få tankerne lidt væk. nu mangler vi bare bisættelsen, så vi kan prøve at komme videre.
Rest in peace.

ellers har jeg tilbragt min påske hos Cecilie, hvor vi bare har chillet igennem. det er lang tid siden jeg har spist så meget candy som i den her påske.... endte med at spise en hel Ben&Jerry's for mig selv. hurra for trøstespisning! Cx vi tog osse et photoshoot, jeg har lagt på dA.
i morgen skal jeg introducere min fantastiske kæreste for min mor, det skal nok gå godt. XD

jeg er begyndt at bruge min pupee profil, og jeg er blevet helt hooked på det. jeg laver nærmest ikke andet når jeg er online, haha. XD Cecilie, I blame you.


1 kommentar:

  1. DET ER IKKE MIN SKYLD... .. har du set den nye wallpaper? omg, yndlings wallpaper de nogensinde har haft der inde. ;_; PUPE. <3

    er sikker på din mor kan lide cilje. <3 det ville være meget mærkeligt hvis hun ikke kan.

    og har seriøst heller aldrig spist så meget slik i en påske, goddammit. :C I feel fat.

    SvarSlet